Tuntikuvaukset

15.1.2022

Aikuisten ryhmät

CIRCUIT TRAINING: Kuntopiiriharjoitus sisältäen alku- ja loppuverryttelyn.

KEHONPAINOHARJOITTELU: Lihaskuntoharjoitus oman kehon painoa käyttäen. Harjoitus sisältää alku- ja loppuverryttelyn.

KILTAJUMPPA: Erikoiskurssi Kilta nro. 60 jäsenille sisältäen jumppaa ja venyttelyä. Kerran kuukaudessa tuolijumppaa.

RYHTIJUMPPA: Keskivartalon ja ryhdin hallintaan tähtäävä harjoitus, sekä kehonhuolto.

VÄLINETREENI: Lihaskuntoharjoittelu painoja ja välineitä apuna käyttäen. Harjoitus sisältää alku- ja loppuverryttelyn.

Lasten ryhmät

HARRASTEVOIMISTELU: Monipuolista liikuntaa eri voimistelulajeja hyödyntäen mm. perus-, väline- ja telinevoimistelua.

TANSSILIIKUNTA: Tanssillista voimistelua akrobaattisella twistillä. Tunneilla pääsee harjoittelemaan oman taitotason mukaan tanssillista voimistelua liikunnan riemun kautta. Tunneilla isossa roolissa ovat mukavan rennot koreografiat ja uudet temput. Lisäksi harjoitellaan kehonhallintaa yksin, parin kanssa ja ryhmässä! Ryhmään ovat tervetulleita kaikki 9-13v tytöt ja pojat.

MUKSUJUMPPA: Monipuolista liikuntaa, pelejä ja leikkejä eri välineillä. Jumpissa voidaa pitää myös yhteistunteja vanhempien kanssa.

PERHELIIKUNTA: Yhteistä, iloista liikuntaa lapselle ja aikuiselle.

Seura pidättää itselleen oikeuden mahdollisiin tunti- ja ohjaajamuutoksiin.